Re: Ensoniq PCI z lat 90 do współczesnego PC

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Mon 30 Aug 2010 - 07:35:50 MET DST

Dnia Fri, 27 Aug 2010 19:16:39 +0200, W.P. napisał(a):

> "Odsłuch na wieży stereo."
>
> I TEGO nie przeskoczysz. Jak chcesz JAKOŚĆ to kup wzmacniacz kina
> domowego z procesorem DSP i wejściem SPDIF (1-3kpln), kolumny (drugie
> tyle) i TO podłącz PO SPDIF do komputera... :)

Ty chyba nie lubisz Kolegi. Zmuszenie komputera (pracującego pod kontrolą
Windowsów) do sensownej współpracy z wielokanałowym (5.1) wzmacniaczem po
S/PDIF wymaga stanięcia na głowie i włożenia palca u nogi do lewego ucha.

Mam nieszczęście być posiadaczem takiego zestawu (PC+kino domowe) i to po
prostu nie chce sensownie działać, a włączenie filmu poprzedzone jest
zawsze kilkunastominutowym kurwowaniem.

--
Yakhub