Ocena zestawu i odpowiedź na kilka pytań...

Autor: wwwojtek1 <wojciech.hauschild_at_gmail.com>
Data: Sat 28 Aug 2010 - 15:28:15 MET DST

Witam.

Z uwagi na to, iż mój PC odchodzi powoli do krainy wiecznych bitów
(płyta+hdd) więc zdecydowałem się na zakup całego nowego "pudła".
Komputer ma być do zastosowań stricte domowych, ze szczególnym
uwzględnieniem wymogów:
- Adobe Photoshop CS2,
- obróbka amatorska filmów z kamery na potrzeby własne,
- podstawowe poruszanie się w AutoCAD 2004 lub 2006.
- praca w środowisku Win7 64bit Home/Pro (licencja studencka z
uczelni)
- gry bardzo sporadycznie, i to starsze tytuły (np: Morrowind :) ).
- bezwzględnie złącze DVI dla monitora.

Istotnym ograniczeniem jest budżet. Max 1400zł
Zakup będzie dokonywany w sklepie Proline na raty.
Wybrałem takie komponenty:

Procek: AMD Athlon II x2 245 s.AM3 BOX
Płyta: Asus M4A785TD-V EVO 785G s.AM3
RAM: GoodRam 2x2GB DDR3-1333 Dual Chanel CL9
HDD: 2x Samsung 250GB 16MB HD256GJ F3 sATA-2 (RAID 0)
Obudowa: Tracer TRO-763 Mercury
Zasilacz: Rasurbo Basic Power BP-XII450 450W
Napęd: LG DVD Recorder GH-22NS50 Sata

Cena w Proline: 1380 zł

Dodatkowo z obecnego PC przełożę:
SoundBlaster Audigy! PCI
1x HDD ATA133 160GB ("archiwizator")
1x DVD-RW ATA66 Pioneer 110D (do wielokrotnego nagrywania i kopiowania
"w locie")
1x FDD (zdarza się być przydatne!)

I teraz moje pytania:
1) Co można by w tej konfiguracji zmienić?
2) Czy Photoshop CS2 "polubi się" z Win7 64-bit ?
3) Bardzo zależy mi na pozostawieniu karty dźwiękowej - czy spodziewać
się kłopotów?
4) Posiadam obecnie 2-letni (cały czas w użyciu) zasilacz Chieftec GPS
350EB-101A - czy wystarczyłby do tej konfiguracji, a zaoszczędzoną
kasę przeznaczyć na Athlon'a lub Phenom'a X3?

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Wojtek H.