Re: Dysk USB 2.5" - który na pewno ruszy na jednym kablu usb?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Fri 27 Aug 2010 - 21:40:15 MET DST

Użytkownik "=Marcos=" <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
wiadomości news:i593md$j84$1@inews.gazeta.pl...

> Bardziej zależy to od wydajności Twoich portów USB niż samego dysku.
> Najbardziej od płyty głównej, gdyż zazwyczaj sam zasilacz komputera ma aż
> nadto mocy.

Z tego co zaobserwowałem to płyta główna ma minimalny wpływ. Nie trafiłem
takiej co by nie szło. Laptopa też.
Za to w obudowie różniaste kabelki doprowadzające do paneli/przednich portów
USB to już jest loteria.
Sam mam tak, że w jednym porcie działa w drugim nie :)
Ale mi sie nie chce kasy z tego powodu znowu wydawać na nową budę ani też
grzebać.

pozdro

--
Irokez