Re: Komputer pod TV (trochę długie)

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Thu 26 Aug 2010 - 16:18:48 MET DST

> Zabawa? Zaklęcia? 5 minut konfiguracji i tyle.

> Zerknij np. na PS3 media server. Jka masz kogoś z PS3 do przetstowania
> to soft jest darmowy. Żadnych czarów nie trzeba - konfiguracja banalna.
>
> Zdrówko

He, a ja odradzam. Bawiłem się i TVersity i PS3 Media Server. Do niczego
poza udostępnianiem mp3 to się średnio nadaje.

Do streamingu czegoś 1:1 z komputera do PS3 to się nie nadaje, zwykle
próbuje robić transkodowanie niezależnie od tego, czy PS3 łyka wybrane
formaty czy nie. Na PS3 kontrola tego serwera to koszmar i straszliwe
lagi, częste błędy, nie możliwość przewijania, zastopowania itp. O
napisach można spokojnie zapomnieć, bo o ile jakiś czas temu dawało się
to zrobić DirectVobSubem i ffdshow na kompie i TVersity, to teraz nie ma
możliwości....

Jeszcze o ile chodzi o materiał "nie HD" to daje radę to rozwiązanie,
ale resztę lepiej odpuścić.

Jeśli chodzi o bezproblemowość rozwiązania, to niestety, sreaming na
konsolę - testowałem i na PS3 i na X360 jest delikatnie mówiąc, o dupę
potłuc. Jako ciekawostka i do mp3 - tak, jako centrum multimedialne do
filmów HD - nie.