Re: Komputer pod TV (trochę długie)

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Thu 26 Aug 2010 - 15:39:38 MET DST

W dniu 2010-08-26 15:25, latet pisze:

> Mam podobnie i wszystko jest super z jednym wyjątkiem - jeśli TV
> wypuszcza do ampa strumień DTS (a taki jest w większości plików MKV), to
> występuje znaczne rozjechanie dźwięku z obrazem. Słychać też ogromne
> przesunięcie w czasie między dźwiękiem z głośniczków TV a tym z
> głośników podpiętych do ampa. Wyregulować tego niestety nie mogę bo
> zakres regulacji opoznienia w ampie mam bardzo maly (10-25 ms).
> Przydałby się z 200 ms. Natomiast nie mam tego problemu, jeśli jest to
> strumień AC3 albo PCM (także utworzone przez TV z DTS).

Więc dla uściślenie nie jest to problem odtwarzaczy stacjonarnych/tv bo
istnieje także na komputerze. Lepszy w znaczeniu posiadający większy
zakres regulacji amplituner lub posiadajÄ…cy takÄ… regulacjÄ™ odtwarzacz sÄ…
rozwiązaniem. Co do jakości obrazu potwierdzam VLC generuje mniej
klarowny obraz niż dekoder sprzętowy ale to raczej oczywiste