Re: Jakie CPU+MoBo+RAM do audio (produkcja)?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 21 Aug 2010 - 00:02:03 MET DST

On 20 Sie, 16:14, Hebe <a...@aa.aa> wrote:

> Zapomniałem dodać - chcę podkręcać (jak się uda, to do 4GHz). Z płyt na
> P55 myślę np. o:
>
> MSI GD55 (336zł)
> Gigabyte GA-P55-UD3 (460zł)
> Asus P7P55D (430zł)
>
> Która będzie stabilna i wydajna po OC? (na USB3 / SATA3 mi nie zależy)

Wróżką nie jestem ale wydaje mi się, że z wymienionych właśnie
Gigabyte (UD3 - ultra durable) nada się pod O/C.
Tylko, że MoBo to tylko jeden z decydujących czynników. Zależy jeszcze
od CPU, RAM, PSU i utrafienia ostawień BIOSu.

> W jaki sposób objawiają się te kaprysy?

W taki, że najlepiej mieć możliwość wymiany jeśli będzie sprawiał
problemy/nie zechce współpracować z płytą.

> Jeśli nie Goodram, to może jakieś G.Skill lub OCZ. Pytanie - które
> dokładnie? (jeśli chodzi o taktowanie to pewnie przydałoby się 1600?)

Myślę, ze jakiś Patriot lub po prostu Kingston (te ostatnie może nie
są jakieś mega-wystrzałowe ale przynajmniej sprawiają najmniej
problemów w większości konfiguracji).

> Nawet przy taktowaniu zwiększonym o 1GHz+ ? Nie widzę tego.

No wiesz, kolejne informacje od Ciebie nieco zmieniły kontekst mojej
wcześniejszej wypowiedzi ;)

Pzdr, OMSON