podstawowe trio do prawie wszystkiego

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 20 Aug 2010 - 23:19:55 MET DST

Czyli rozglądam sie za 3 elementami CPU+MB+RAM.
Kompletnie wypadłem z tego rynku i widząc różnorodność podstawek i
rozstrzał cenowy CPU mam w głowie młynek. Po nazwie produktu nie da się
wywnioskować czy to dobry czy zły sprzęt :)

Do czego używane? Praktycznie do wszystkiego poza intensywnym graniem.
Ogólnie rysowanie rysunków wektorowych, grafika 2D w dużych rozmiarach,
CAD, prosty montaż materiału HD. Reszta zastosowań jest znacznie mniej
wymagająca.

Cena? poniżej 1200zł się zmieścić, jeśli nie, to z czego można zrezygnować.

Oczekiwania?
Jak największe taktowanie na rdzeń (mam sporo programów które pracują
tylko z jednym rdzeniem i są niewymienialne), RAM minimum 4GB lub więcej
(oczekiwane 6GB), eSata, RAID, FireWire, 2xPCI. Zintegrowana grafika nie
gorsza niż FX5900.