Re: nowoczesna płyta główna

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 19 Aug 2010 - 22:37:45 MET DST

Dnia Thu, 19 Aug 2010 17:06:40 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Ten argument akurat jest do kitu, bo za te dodatkowe złącza
> się, co może niektórych zdziwić, w zasadzie *nie płaci*. Ob-
> sługa w chipsecie jest, bo te kilkaset tysięcy dodatkowych
> tranzystorów prawie nic nie kosztuje.

Jesteś pewien? Bo mnie się wydaje, że np. w chipsetach Intela, to już mostek
ICH8 obsługi IDE nie miał. Patrząc na schemat do P35
(http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/rs/P35/P35_Block_Diagram.jpg) to ja tam
obsługi IDE, FDD, LTP czy COM nie widzę. Chyba, że po prostu nie pokazano.

(ciach...)

[ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,  ]
[ odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować i działkę pod     ]
[ lasem, abym ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurwili.  (znalezione) ]