Re: nowoczesna płyta główna

Autor: pikny zenon <zenek-beauty_at_gazeta.pl>
Data: Thu 19 Aug 2010 - 17:08:48 MET DST

W dniu 2010-08-19 16:52, kamil pisze:

> [...]

No pewnie.

Za dużo tego mam, ciężko się to odkurza, za dużo ustawień w biosie
itd... Zastanawiam się po prostu, czy jest już taka płyta, czy może aż
do armagedonu będę musiał mieć kontroler FDD.

Zauważcie, że pomimo tego, że nie podałem żadnych wymagań co do
producenta, chipsetu, procka a nawet ceny, to ciężko znaleźć taką płytę.
A u mnie i u kilku moich znajomych z powodzeniem działała by od kilku lat.

> Mozna tez zapytac, jaki jest sens placic za niewykorzystana funkcjonalnosc.

Też. Choć akurat w tym przypadku nie gra to większej roli. Bo ile może
kosztować port PS/2 a ile przestawienie całej taśmy, które na pewno
przełoży się na cenę tylko w drugą stronę. Ale nie o tym;)

Czekam na nowe typy. Kto da mniej?