Re: Sie�PC i telewizor LCD 42"

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 19 Aug 2010 - 22:17:45 MET DST

Dnia Thu, 19 Aug 2010 17:44:58 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Zgadzam się. Ale film ogląda się powiedzmy średnio raz dzien-
> nie i raczej nieczęsto ogląda się dwa razy to samo -- więc
> jak dla mnie argument "ergonomiczny" jest w tym przypadku
> co najmniej chybiony, bo kupiony czy pożyczony film raczej
> łatwiej jest oglądnąć bezpośrednio z płyty niż specjalnie
> tracić czas na skopiowanie go wcześniej...

Niby zgoda, ale... Trzepnięcie do obrazu ISO jakoś specjalnie wiele czasu
nie zajmuje. A brak odgłosu pracującego napędu DVD w komputerze podczas
oglądania filmu jednak jest całkiem kuszącą propozycją.

[ Pieniądze pozbawiają człowieka marzeń, a marzenia - pieniędzy...         ]
[                                                     (znalezione w necie) ]