Re: nForce 980a - problem z pokładową grafiką

Autor: Wojtas <wojtas_at_!#NOSPAM#!rubikon.pl>
Data: Thu 19 Aug 2010 - 15:27:03 MET DST

W dniu 2010-08-19 10:40, Dox pisze:

> swego czasu ponad 2 lata temu miałem podobny problem tu opisywany
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1048027.html#5299194, monitor też
> NEC ale LCD19WV, karta graficzna Ati AMD690 zintegrowany na płycie ASUS
> M2A-VM. Objawy niemal takie jak opisywane. Dodam, że podłączenie innego
> monitora do tej płyty nie dawało mrugania obrazu, także NEC podłączony
> do innego komputera ale z Nvidią też nie mrugał. Nie mrugał też gdy
> zmniejszałem rozdzielczość do 1024x768. Na szczęście osoba która
> korzysta z tego komputera używa go do odpalania programów dosowskich do
> [...]

Akurat tu jest grafika na chipsecie Nvidii.
Ale najważniejsze, iż problem udało mi się rozwiązać (miejmy nadzieję,
na razie wszystko ok). Zaktualizowałem BIOS z wersji 1.0 do 1.3. Dziwne,
ale wydaje się, że tu musiała być jakaś niedoróbka ze strony MSI.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.