Re: APC Smart - RS i USB - 2 komputery

Autor: Andrzej W. <awa_wp.a_to_wytnij._at_wp.pl>
Data: Wed 18 Aug 2010 - 16:55:02 MET DST

W dniu 2010-08-18 00:58, BartekK pisze:

> Jeśli nie da rady, to nie-da-rady-wprost.
> Rozwiązania nie-wprost: dodatkowa karta w smart-slot w ups wsadzona (np
> 2 porty RS do 2 kolejnych komputerĂłw, lub karta ETH i dowolna liczba
> komputerów obsługiwanych przez sieć), lub rozwiązanie softowe - apcupsd
> na jednym komputerze, i przez sieć apcupsd na drugim/pozostałych jako slave

Ja właśnie dzięki apcupsd mam skonfigurowane monitorowanie UPSa APC na
kilku maszynach.
Nie znalazłem innego sposobu.
Sprawdza się to całkiem dobrze, a dzięki możliwości podpięcia dowolnego
skryptu dla kaĹźdego zdarzenia na kaĹźdej maszynie daje bardzo duĹźe
możliwości.
Np. pod Windows działa doskonale:
start /min powercfg.exe -S 8c5e7fda-e8bf-4a96-9a85-a6e23a8c635c

Znowu Linux rozsyła e-maile i SMSy.

--
Pozdrawiam,
Andrzej