Re: LAptop HP i dyski twarde?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Mon 16 Aug 2010 - 13:49:00 MET DST

W dniu 2010-08-15 11:26, Irokez pisze:

> Co do HP - nie słyszałem o problemach z dyskami. A jaki to model może
> napisz?
> Bo z IBM faktycznie, daje znać że dysk nie jest przez nich certyfikowany,
> ale po klepnięciu lub zdaje się 3 sekundach już dalej odpalanie systemu i
> praca idzie normalnie.

W zeszłym tygodniu wymieniałem koleżance padniętego WD w Pavillionie
dv6715 na kupionego w pierwszym napotkanym sklepie Samsunga - zero
problemów (bo konieczności potwierdzenia nowej konfiguracji BIOSu przy
pomocy naduszenia F1, nawet bez wchodzenia do setupu, problemem bym nie
nazwał). Swego czasu we własnym Thinkpadzie T40 też wymieniałem na
większy, i też bez problemów. W IBM kłopoty były, ale nie z dyskami
tylko z kartami Wifi.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl