Re: LAptop HP i dyski twarde?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 15 Aug 2010 - 11:26:31 MET DST

news:i46o3u$be8$1@node1.news.atman.pl...

> Mało prawdopodobne.
> Dwa stacjonarne HP jakie miałem w łapkach przyjmowały
> dyski bez problemu. No był problem dla niekumatych, trzeba było
> grzecznie poinformować jego BIOS że wymieniliśmy lub podłączyliśmy
> kolejny dysk. Bez tego faktycznie dysku nie obsłużył.

Nie porównuj deska do laptopa.
To dwie bajki

Co do HP - nie słyszałem o problemach z dyskami. A jaki to model może
napisz?
Bo z IBM faktycznie, daje znać że dysk nie jest przez nich certyfikowany,
ale po klepnięciu lub zdaje się 3 sekundach już dalej odpalanie systemu i
praca idzie normalnie.

--
Irokez