Re: Wykłady ze sprzętu komputerowego

Autor: jwzw <jwzw_at_interia.NOSPAM.pl>
Data: Sun 15 Aug 2010 - 12:42:39 MET DST

Użytkownik "W.P." <laurentp@wp.pl> napisał w wiadomości
news:i473fk$bfv$1@news.onet.pl...

> Techniczni tak. A co z resztą?

A reszat ma pytać i jeszcze raz pytać.

Ojciec mojego znajomego (emeryt) kupił sobie w księgarni technicznej
ksiażkę o budowie komputera. Naczyatał się i przyszedł do mnie z listą
tego co chciałby kupić.
Jakież było jego zdziwienie, gdy mu powiedziałem, że tego już sę nie
sprzedaje.
Z tą wiedzą nabytą na uczelni będzie dokładnie tak samo. Zanim student
opuści uczelnie, nie będzie śladu po tym o czym się uczył.
Jak ktoś w tym nie siedzi, to powinien pytać tych co wiedzą.
A w kwestii tego którą wtyczkę do której dziurki, to powinna
wystarczyć wiedza z instrukcji obsługi. Wiem, że one są bardzo skąpe,
ale i tak przyprawiają o zawrót głowy, tych co "nie wiedzą".