W dniu 14.08.2010 23:57, W.P. pisze:
> Nie, po co np artyście wiedza o bazach danych, itp.
> Natomiast na "
> a nie zajęciach "ze *sprzętu* komputerowego".
> mogliby np dowiedzieć czego oczekiwać po dysku podłączonym po USB a czym
> po FireWire i dlaczego do tego ostatniego nie podpinamy myszki.... :)
To dalej technologie informatyczne, a nie zajęcia "ze sprzętu".
> Jak rozróżnić złącza. Czy to już budowa czy jeszcze użytkowanie?
Użytkowanie.
> Techniczni tak. A co z resztą?
A po co reszcie dokładna znajomość sposobu działania komputera?
> Faktem jest, że (o ile wiem) NIE MA jakiejś pozycji dostępniej z PODSTAW
> budowy komputera. Z punktu widzenia użytkownika.
Ale jaki jest ten punkt widzenia użytkownika komputera?
> komputer składa się z: klawiatury, myszy, monitora oraz komputera
> właściwego...
> komputer właściwy składa się z.....
Są takie pozycje. Owszem, może nie ma jednego kompendium,
ale da się tę wiedzę pozyskać z dwóch-trzech pozycji.
> Kilka (naście?) razy widziałem jak ludzie czegoś takiego szukali (często
> dla starszej osoby) i nie było odzewu... :(
Ale może po prostu nie ma takiej potrzeby? Może lepiej nie
uczyć się samemu jak co i gdzie podłączać, tylko wezwać ko-
goś, kto się na tym zna, by jednokrotnie coś zrobił, a nie
zaśmiecać sobie umysł czymś, co nie będzie przez kolejne pół
roku w ogóle potrzebne?
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \........................................................../Received on Sun Aug 15 13:25:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 15 Aug 2010 - 13:51:02 MET DST