Re: Laptop Hasee Q540S i nowy dysk twardy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 13 Aug 2010 - 07:08:15 MET DST

Dnia Thu, 12 Aug 2010 21:30:55 -0700 (PDT), joahim napisał(a):

> Drodzy Forumowicze,
>
> Jestem od 1,5 roku dumnym właścicielem laptopa Hasee Q540S (tak, tak -
> ten z biedronki/selgrosa), który niejedno już przeszedł i ostro
> pracował :)
>
> Jako że fabrycznie zamontowany Hitachi zaczął się buntować (programy
> do SMART zaczęły wskazywać dużą liczbę niestabilnych sektorów), a
> zgodnie z prawami Murphy'ego okazało się, że 80GB to za mało,
> postanowiłem kupić dysk twardy. Wybór padł na Samsunga HM251HI (250
> GB)
>
> BIOS go rozpoznał ładnie, ale potem zaczęły się schody:

> [...]

Załóż partycję < 128 GB i zainstaluj na niej posiadany system XP. Po
instalacji SPx będziesz mógł korzystać z pozostałej części dysku.

303013 - Jak włączyć obsługę 48-bitowego adresowania bloków logicznych
dla dysków ATAPI w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]