Re: Wybor plyty glownej

Autor: nadir <none_at_hell.org>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 18:31:42 MET DST

Użytkownik Andre napisał:
> Witam!
>
> Niedlugo bede wymienial mojego leciwego juz kompa (chyba 6 albo 7 lat) i
> tradycyjnie zostaje przy AMD. Jako ze to nie bedzie maszyna do niewiadomo
> jakich obliczen, a jedynie plynnego dzialania z Win7 i podstawowymi,
> niezbyt wymagajacymi programami, kupie Athlon II X2 245 oraz 2GiB ramu.
>
> Pytanie teraz, na jaka plyte sie zdecydowac.
> Tu znow chcialbym pozostac przy Gigabyte, bo nigdy mnie nie zawiodl (4
> rozne plyty).
> A zatem wybor jest miedzy:
>
> Gigabyte GA-MA785GT-UD3H
> [...]

Od około miesiąca mam tą drugą, oprócz tego co inni już wcześniej
wymienili, czyli po dwa porty USB 3.0 i SATA "3", płyta ta nie posiada w
ogóle wyprowadzonego portu LPT. Piszę, to bo może akurat będziesz
potrzebował, a ostatni była w którymś wątku o tym dyskusja.
Płyta w sumie ma 8 złączy SATA, na razie nie wykorzystuję nawet połowy,
ale w przyszłości, kto wie?
Dodatkowo w BIOS-ie jest opcja odblokowania rdzeni w procesorach AMD, o
ile trafisz na taki w którym da się to zrobić.

Czy warto dopłacać, to musisz sobie sam odpowiedzieć, ale jeżeli masz
zamiar kupić płytę na dłużej, to właśnie te USB i SATA "trzy" mogą być
Ci w przyszłości potrzebne.