Wybor plyty glownej

Autor: Andre <andy_at_andy.pl>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 12:43:23 MET DST

Witam!

Niedlugo bede wymienial mojego leciwego juz kompa (chyba 6 albo 7 lat) i
tradycyjnie zostaje przy AMD. Jako ze to nie bedzie maszyna do niewiadomo
jakich obliczen, a jedynie plynnego dzialania z Win7 i podstawowymi,
niezbyt wymagajacymi programami, kupie Athlon II X2 245 oraz 2GiB ramu.

Pytanie teraz, na jaka plyte sie zdecydowac.
Tu znow chcialbym pozostac przy Gigabyte, bo nigdy mnie nie zawiodl (4
rozne plyty).
A zatem wybor jest miedzy:

Gigabyte GA-MA785GT-UD3H
Gigabyte GA-880GA-UD3H

Roznica w cenie jest rzedu 40zl.

Czy warto doplacac do nowszego chipsetu, jezeli komputer nie bedzie
wykorzystywany do zaawansowanych zadan?

--
Pozdrawiam,
  Andre