Re: Wybor plyty glownej

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 15:25:19 MET DST

> No tak, to juz powazne argumenty. Co prawda USB 3.0 dostaje
> tylko 2, a reszta to 2.0, ale to zawsze cos.

I tak urzadzen potrafiacych to wykorzystac za duzo (na razie) nie ma... ;)

> Natomiast o SATA 6GB/s musze dopytac.
> Czy majac dyski SATA 3GB/s nie bede mial z nimi problemow?

Nie powinienes. Z tym, ze nie wiem czy istnieje w tej chwili
jakikolwiek dysk, ktory tych 6Gb/s potrzebuje ;)

Stary juz tekst: http://pclab.pl/art39410.html

> Pytanie nie jest pozbawione sensu, poniewaz na starenkim i budzetowym
> Asrocku mam SATA I i po podlaczeniu dysku Samsunga 250GB
> SATA 3GB/s i przestawieniu w nim zworki na pierwsze SATA,
> dysk nadal nie chcial wpolpracowac. Asrock jest na chipsecie VIA.

A to juz kwiatki zanies pod pomnik Nieznanego Inzyniera z VIA,
ktory wykazal sie tworcza interpretacja standardu ;)

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
SB850 dodaje tez RAID 5 i 1+0, al enie wiem, czy to Ci potrzebne bedzie...