Re: Wybor plyty glownej

Autor: Andre <andy_at_andy.pl>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 15:00:36 MET DST

Vituniu napisał(a):

> Grafika zintegrwana jest praktycznie ta sama (880 jest zdaje sie ciut
> wyzej taktowany).

Mysle, ze grafika, to tez jest male piwo. Wazne, zeby miala DVI/HDMI oraz
zeby bez zaciec odtwarzala FullHD.

> Niemniej za nowszy southbridge (SB850 vs. 710) chyba
> mozna doplacic. Zyskujesz USB 3.0 i SATA 6GB/s.

No tak, to juz powazne argumenty. Co prawda USB 3.0 dostaje tylko 2, a
reszta to 2.0, ale to zawsze cos.

Natomiast o SATA 6GB/s musze dopytac.
Czy majac dyski SATA 3GB/s nie bede mial z nimi problemow?

Pytanie nie jest pozbawione sensu, poniewaz na starenkim i budzetowym
Asrocku mam SATA I i po podlaczeniu dysku Samsunga 250GB SATA 3GB/s i
przestawieniu w nim zworki na pierwsze SATA, dysk nadal nie chcial
wpolpracowac. Asrock jest na chipsecie VIA.

--
Pozdrawiam,
  Andre