Re: Ile powinien trzymać UPS

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Mon 09 Aug 2010 - 20:57:52 MET DST

prorok pisze:
> Jak długo powinien wytrzymać bez zewnętrznego napięcia UPS? Mój
> wytrzymuje mniej niż minutę i się wyłącza.
nowy/stary, jaką ma moc, wielkość akumulatorów, co potrzymuje - znowu moc!

> Obawiam się nawet że nie
> zdążę hibernować komputera
fatalnie

> Czy UPS tak krótko wytrzymują czy też mój nie gromadzi energii
> i należało by go wymienić?

zdiagnozować i wymienić. UPS musi działać conajmniej tak długo zebyś
pozamykał wszystko co potrzebujesz, i wyłączył kompa. jak jesteś leniwy
/ wygodny to musisz mieć duzego upsa. Tak jak ja na przykład, z
2godznnym zapasem energii :)

ToMasz