Ile powinien trzymać UPS

Autor: prorok <prorok_at_to.nie.adres>
Data: Mon 09 Aug 2010 - 06:27:20 MET DST

Jak długo powinien wytrzymać bez zewnętrznego napięcia UPS? Mój wytrzymuje
mniej niż minutę i się wyłącza. Obawiam się nawet że nie zdążę hibernować
komputera (co może się zdarzyć gdy podczas hibernacji zabraknie napięcia?
Czy po prostu komputer się zresetuje czy tez będzie chciał się odhibernować
a plik hibernacji będzie uszkodzony?) Baterie do laptopa wytrzymują znacznie
dłużej; co prawda laptop zużywa mniej prądu niż dłuży komputer z monitorem
ale czy by to tłumaczyło taka różnicę, zwłaszcza że jeśli chodzi o wagę do
UPS jest znacznie cięższy od baterii laptopa. Czy UPS tak krótko wytrzymują
czy też mój nie gromadzi energii i należało by go wymienić?