Re: Ile powinien trzymać UPS

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Mon 09 Aug 2010 - 17:04:45 MET DST

Użytkownik "Chopin" <marcingraj@pocztaonet.pl> napisał w wiadomości
news:i3oump$usr$1@news.onet.pl...

> To nie jest reguła.

ale według mnie przy dobieraniu UPS'a powinien on dostarczyć mocy do
spokojnego zamknięcia wszystkich aplikacji i zamknięcia/zahibernowania
systemu. Myślę że te 5 minut na domowego PC'ta starczy (bo w pracy W2k3 SBS
zamyka się chyba z 10 albo lepiej).
Ja sobie skalkulowałem, że nie chcę stracić właśnie rozpoczętego nagrywania
płyty DVD 4.7GB z prędkością 4x.

> Dodatkowy wpływ ma poziom naładowania akumulatorów.
> Z wiekiem pojemność akumulatorów spada co wpływa na czas pracy UPSa.
> Producenci zalecają wymianę akumulatorów po ok 4 latach eksploatacji.

I to podejrzewam u wątkotwórcy. Bo poniżej minuty to musiałby być dobrze
przewymiarowany PC'et w stosunku do UPS a wtedy to chyba raczej przeciążenie
by go wywalało.

--
Irokez