Re: jakiego kupić laptopa i na co się niedac nabrać?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun 08 Aug 2010 - 14:17:03 MET DST

Dnia 2010-08-08 12:19, Użytkownik ToMasz napisał:

> bez przesady. granie w hity 3D - mozemy sobie odpuścić. Pozatym 1000zł
> to niejest jakaś nieprzekraczalna granica; tyle mam przeznaczone na ten
> cel.
> Z tego co widze w oferowanych sprzętach na allegro królują matryce 15
> cali panorama = 800 punktów w pionie. to zdecydowanie za mało. tzn nawet
> nie chodzi o punkty tylko wymiar pionowy ekranu. Z drugiej strony widze
> ze 3 usb to standard. po po przeanalizowaniu potrzeb, wynika ze 3usb mi
> wystarczą.

Oglądaj dalej to allegro to może wreszcie zauważysz że:
tanie gówna mają matryce o śmiesznie małych rozdzielczościach
np. 15 calowa panorama ma 1366 na 768 pikseli, do tego mają
zintegrowane karty GFX bez dedykowanej pamięci, stare
oraz wolne procesory, małe twarde dyski oraz kiepskiej
jakości i odporności plastykowe obudowy z równie kiepskimi
zawiasami. Ilość gniazd USB pod warunkiem że będą dwa przy
innych wadach nie powinno mieć znaczenia, zawsze można
za kilkanaście złotych dokupić huba.

Pozdrawiam