Re: jakiego kupić laptopa i na co się niedac nabrać?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sun 08 Aug 2010 - 12:19:35 MET DST

Andrzej Libiszewski pisze:

> Laptop do grania za 1000zł? Wow. Cóż... IMO się tak nie da.

bez przesady. granie w hity 3D - mozemy sobie odpuścić. Pozatym 1000zł
to niejest jakaÅ› nieprzekraczalna granica; tyle mam przeznaczone na ten
cel.
Z tego co widze w oferowanych sprzętach na allegro królują matryce 15
cali panorama = 800 punktów w pionie. to zdecydowanie za mało. tzn nawet
nie chodzi o punkty tylko wymiar pionowy ekranu. Z drugiej strony widze
ze 3 usb to standard. po po przeanalizowaniu potrzeb, wynika ze 3usb mi
wystarczÄ….

ToMasz