Re: Konfiguracja LAN

Autor: Milosz K. <maveriqNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sat 07 Aug 2010 - 18:18:22 MET DST

> 1. Skonfigurowanie routera i komputerów tak zeby komunikacja miedzy tym
> jednym a reszta twojej sieci odbywala sie przez routing a nie NAT.
> 2. Konfiguracja VPN do komunikacji miedzy tym jednym komputerem a reszta
> sieci.

Jak to sie przedklada na "przepustowosc sieci", bo mam rozumiec, ze VPN
idzie przez jakis zewnetrzny serwer. Nie jestem za bardzo w temacie (jak
wiekszosc uzytkowników piszacych tutaj po pomoc w okr. kwestii). No i
oczywiscie na kwestie bezpieczenstwa sieci. Nie jestem za bardzo przekonany
do takich rozwiazan jak "pulpit zdalny" i zdalne zarzadzanie pecetem, a tak
jak juz wspomnialem nie jest to na tyle zaawansowana siec, zebyt sie bawic w
jaies "szczególne" rozwiazania p.t. odrebny serwer, drogie huby, switche.
Tym bardziej, ze "budzet" tez mamy nieco ograniczony ;-)

Pozdrawiam, M.