Re: jak dlugi moze byc d-sub 15pin?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 04 Aug 2010 - 11:52:46 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>Ale w Ethernecie do 100 Mbps sterowanie przepływem realizuje
>się kolizjami właśnie.

Żartujesz?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethernet_flow_control

>*detection* is disabled

Oczywiście. Bo przecież bez wykrycia kolizji interfejs będzie wiedział,
że ta nastąpiła.

>A dokument dotyczy statystyk pracy interfejsu sieciowego.
>Zakładam zatem, że po prostu w FD nie są zliczane kolizje,
>bo mają zupełnie inne znaczenie, niż w HD.

Źle zakładasz. Pisałem Ci już, że kolizji w FD nie ma, co m.in. daje
wydłużenie segmentów.

--
\  Kruk@epsilon.eu.org   /