Re: Zestaw ~1500 zł

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Wed 04 Aug 2010 - 10:17:18 MET DST

Fajna dyskusja wynikla i doprowadzila donikad, wiec podsumuje to tak, ze
fajnie miec 4 rdzenie, i fajnie miec duzo RAM, a najlepiej jedno i drugie ;)
Moja praktyka mowi ze jeden rdzen to na pewno za malo, sporadycznie
przydaloby mi sie wiecej niz 2, i raczej nigdy wiecej niz 4. Za to RAMu
nigdy za malo, a jak ma sie go bardzo duzo, to wtedy mozna nawet
wylaczyc swap'a.
Ale fakt jest taki ze znacznie taniej dokupic 2 GB niz 2 rdzenie, z
drugiej strony te 4GB to w 32 bitowym systemie moze oznaczac tylko 3,2GB...
Marx