Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 30 Jul 2010 - 18:41:46 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Message-ID: <4c530153$1@news.home.net.pl>

Andrzej Libiszewski pisze:
> W dniu 2010-07-28 18:59, BQB pisze:
>> Andrzej Libiszewski pisze:
>>> Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:24:32 +0200, Jawi napisał(a):
>>>
>>>
>>>> :)))) pogadaj z rzecznikiem, serio. Najlepiej papier z pieczÄ…tami ze
>>>> sklepu o ich decyzji:) Niech Ci to dadzÄ… na papierze.
>>>
>>> Wszystko ok, tylko zwracam uwagę, że tu sklep nie ma nic do gadania,
>>> decyzja jest serwisu producenta.
>>
>> A masz całkowitą pewność, że sklep ten uszkodzony zasilacz gdziekolwiek
>> wysyłał? Może nigdzie nie wysłał a sam podał takie info, bo "ktoś"
>> potrzebował taki zasilacz?
>
> Gdyby tak było, to nie proponowano by zwrotu. Drobiazg, ale chyba ważny?

To był dopiero okres szukania zasilacza, klient się zgodził zostawić
zasilacz, to zasilacz został przekazany do właściwej osoby :P
Received on Fri Jul 30 18:45:02 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 30 Jul 2010 - 18:51:02 MET DST