Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Karthoon <karthoon_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 10:50:11 MET DST
Message-ID: <d28119d5-006b-4bb9-a36e-99150d1e78e7@u11g2000vbd.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On 26 Lip, 21:35, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
> Dnia 26-07-2010 o 20:02:07 ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):
>
> > 1. kupiłeś go w sklepie czy wysyłkowo? jak w sklepie, to nie bardzo mają
> > prawo wysyłać towar na Twój koszt. tzn mogą Ci powiedzieć ze ich zdaniem
> > to uszkodzenie mechaniczne, ale przesądzające zdanie ma producent i
> > jeśli żądasz jego opinni - to moze bedzie trzeba ponieść koszty równe: i
> > tu pojawia sie cena. bez tego - nie płacisz.
> > (dobrze ze do chin nie wysłali umyśłnym kurierem - bo byś musiał
> > mieszkanie sprzedać zeby kuriera spłacić)
>
> Kupiony w sklepie. Zresztą to nie taki sklepik tylko ogólnopolska sieć  
> salonów z notebookami Primakomp. I ten oddział krakowski też ma swój  
> serwis (nie wiem jak inne). Ale sprawy Asusa odsyłają, nie mają umowy na  
> robienie u siebie.
>
> A było to tak, że poszedłem oddałem i koniec. Czekałem na telefon i się  
> nie doczekałem to dzwonie dziś. A gościu (w dziale serwisu i reklamacji)  
> mówi, że reklamacja nie została uwzględniona przez Asus i w takim  
> przypadku jestem obciążony kosztem transportu 40zł netto. Mówili że są 2  
> miejsca w Polsce serwisowania Asus, jeden w Koszalinie i drugi, jak się  
> nie mylę, to we Wrocławiu, i koszt transporu nieuwzględnionej reklamacji  
> różni się między nimi o 2 zł, tzn w jednym 40 a w drugim 42 netto.
>
> ale żeby tego było mało (już nie pisałem o tym), to ten serwisant z tego  
> dziłału mówi że ma odnotowane że próbowali skontaktować się ze mną (być  
> może, nie wiem, nie istotne przecież), bo musieli w ciągu 2 dni dać  
> odpowiedź Asusowi czy mają odsyłać ten zasilacz czy utylizować. No i ten  
> serwisant podjął za mnie decyzję aby utylizować.
>
> Ogólnie ten serwis i sklep robi pozytywne wrażenie. Dają zastępcze laptopy  
> t i różne inne jak oddaje się na reklamacje gwarancyjną i nie tylko, ale  
> to jakieś dziwne jest nie?
>

W tym wypadku spróbowałbym wyegzekwować to od sklepu.
Received on Tue Jul 27 10:55:05 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 11:51:03 MET DST