Re: Brother MFC-250C

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Jul 2010 - 08:59:56 MET DST

Dnia Thu, 29 Jul 2010 20:48:45 +0200, Animka napisał(a):
> Może ktoś mi podpowie czy te pojemniki na tusz (oryginały) będzie można
> napełniać tuszem przez strzykawkę? Właściwie to przez 4 strzykawki.
> Każda do określonego koloru.

Pewnie można by, ale po co?

Ja kupiłem na Allegro zapas tych pojemniczków po 3zł + przesyłka -
najlepiej kup od razu kilka kompletów i wrzuć do szuflady. Jak się skończy
tusz, to po prostu wyjmujesz stary pojemnik i wkładasz nowy. Bez paprania
się, bez brudzenia, kombinowania... Przy takich kosztach, zabawa ze
strzykawką nie ma sensu IMHO. Tym bardziej, że sam tusz do strzykawki też
musiałbym kupić, a za darmo on przecież nie jest.

--
Yakhub