Re: Brother MFC-250C

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Thu 29 Jul 2010 - 20:48:45 MET DST

W dniu 2010-07-29 20:24, Marcin Szumilas pisze:
> [...]
>

> Chyba wiem, co z tym zrobić. Widziałem dwa Brothery, które właśnie tak
> brzydko drukowały.
>
> Trzeba otworzyć ustawienia drukarki i tam się gdzieś ustawia jeden z
> jakichś dwóch trybów drukowania. Niestety nie pamiętam, jak się nazywały,
> tym bardziej że widziałem to po niemiecku. Ale nie jest to gdzieś
> głęboko, całkiem na wierzchu. Przestawiało się to za pomocą "radio
> buttons", jeden po lewej, drugi po prawej, a powyżej chyba były małe
> ikony tych trybów.
> Po przestawieniu na ten drugi zielony się zrobił żywy i nasycony.

Pewnie da się coś z tym zrobić. Widziałam też gdzieś w programie suwaki
do kolorów to zielony postaram się "podrasować". Wczoraj wieczorem
robiłam pierwsze próby na tej drukarce, jeszcze nie miałam czasu
przeczytać całej instrukcji.
Z tego co do tej pory przeczytałam to pamiętam, że radzą używać opcji
oszczędzającej tusz...ale co tam! Ważniejsze jest odzwierciedlenie kolorów.

> Może Kuba od Brothera pomoże. :)

Może.

Może ktoś mi podpowie czy te pojemniki na tusz (oryginały) będzie można
napełniać tuszem przez strzykawkę? Właściwie to przez 4 strzykawki.
Każda do określonego koloru.

--
animka