Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Smagic <suppliesmagic_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 19:59:11 MET DST
Message-ID: <3c0b3be3-e0f1-4f06-a4af-fab9898e8371@f33g2000yqe.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Eh wiem co czujesz!
Ja miałem taką historię z lapkiem HP.
Gniazdko przerywało stale a robota była konkretna na nim :)
Też stopił się kabelek przy końcówce.

To był dramat! Zasilacz 160 PLN, i czekanie 2 tygodnie...(serwis hp)

Problem rozwiązał znajomy student zajmujący się robotyką (nie wiem czy
to ma znaczenie ;))
Przylutował kabelek z nowym gniazdkiem (na końcu) w miejscu starego
gniazdka.
Co prawda szlag trafił gwarancję ale lap śmiga już na tym 4 rok bez
problemu :)
Koszt: 4pak bronxa!

W serwisie mówili niestworzone rzeczy o wielowarstwowej płycie itp.
niemożliwych historiach ;)

Dasz radę! Nie wyrzucaj kasy na nowy zasilacz bo nie warto moim
zdaniem. Taki kabelek z gniazdkiem jest o tyle lepszy, że masz
mniejszą możliwość naginania wtyczki (laptop). Ja dodatkowo
przykleiłem go do matrycy taśmą więc już wogole nie ma kontaktu z
nogami.
Wygląda dodupnie, ale działa - i tak ma być! Ma działać! ;)

Pzdr
Received on Mon Jul 26 20:00:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 20:51:03 MET DST