Re: Brother MFC-250C

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Thu 22 Jul 2010 - 00:11:35 MET DST

W dniu 2010-07-21 21:54, Kuba pisze:

> Zdefiniuj "do tyłu"?

Chodzi mi po prostu o to czy dużo jej brakuje do nowszego modelu.
Niemniej jednak tak sobie popatrzyłam i poczytałam i widzę, że ta
drukarka jest na czasie (fax, skaner, obsługuje karty pamięci i drukuje
zdjęcia z telefonu). Szkoda, że nie ma drukowania na płytkach
cd-rom,dvd. Z faxu chyba jednak nie będę mogła korzystać, bo mam telefon
przez bramkÄ™ voip i router :-( Nie mam czynnego gniazdka TPSA, jest
nieczynne - jako "ozdoba" ściany ;-)

> Drukuje jak każda inna.
> Ja bym na Twoim miejscu brał model z ADF (automatyczny podajnik), ale to
> kwestia potrzeb.

Jest automatyczny podajnik. Trzeba naładować kasety papierem. Koperty
też można hurtowo.

> Do nazwijmy to "ogólnego drukowania" będzie super.
> Ja mam MFC-5460CN i jestem bardzo zadowolony, drukuję najczęściej
> faktury + adresy na kopertach + różne sprawy firmowe, czasem jakiś
> artykuł z gazety.

Ta drukarka nie posiada faxu (z tego co widzÄ™ w internecie)?

> Do drukowania zdjęć to raczej Epson + system stałego zasilania.
> Poczytaj na cyberfoto.pl albo pl.rec.foto.cyfrowa.

Tak się zastanawiam czy nie wymienić tej drukarki na Canon Pixma MP550.
Co o tym sÄ…dzisz?

Moja drukarka Lexmark 1020 przepięknie drukuje tylko nie chcę wywalać
już po mniej więcej 120 zł na tusz kolorowy. Teraz już się boję kupić
pojemnika z nieoryginalnym kolorowym tuszem, bo jak rok temu kupiłam na
giełdzie komputerowej za Stodołą za jakieś 60 zł to okazało się, że jest
w nim tylko niebieski i żółty tusz, nawet czarnego nie było. Drukowałam
potem już z tego pojemnika dokumenty w blado-niebieskim kolorze :-(
Papier fotograficzny mam w domu, bo do drukarki Lexmark sobie kiedyÅ›
kupiłam.
Sporo zdjęć nie będe drukowała. Na początek może 10.

--
animka