Re: Brother MFC-250C

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Wed 21 Jul 2010 - 21:54:27 MET DST

Animka pisze:
> Złożyłam zamówienie na drukarkę Brother MFC-250C i teraz się głowię czy
> dobrze wybrałam, bo jest wiele nowszych modeli. Bardzo ta drukarka jest
> do tyłu względem nowszych?

Zdefiniuj "do tyłu"?
Drukuje jak kaĹźda inna.
Ja bym na Twoim miejscu brał model z ADF (automatyczny podajnik), ale to
kwestia potrzeb.
Do nazwijmy to "ogólnego drukowania" będzie super.
Ja mam MFC-5460CN i jestem bardzo zadowolony, drukuję najczęściej
faktury + adresy na kopertach + różne sprawy firmowe, czasem jakiś
artykuł z gazety.

> Czy ta drukarka drukuje na papierze fotograficznym, czy zdjęcia ładnie
> drukuje?

Do drukowania zdjęć to raczej Epson + system stałego zasilania.
Poczytaj na cyberfoto.pl albo pl.rec.foto.cyfrowa.

Pozdrawiam,
Kuba