Re: Problem z zapisaniem ustawień BIOS

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Fri 16 Jul 2010 - 07:31:04 MET DST

simon rzecze:

> Nigdy w życiu chciałoby się rzec :)
> W 99% płyt głównych część ustawień jest zapamięta w pamięci CMOS (tej
> którą resetuje sie zresztą zworką) zwykle to oddzielny układ scalony
> zintegrowany z zegarem RTC.

Na to wygląda- bo spróbowałem update BIOS (oczywiście bez efektu)
i podmiany kości BIOS z innej płyty (ale ten sam model)- i nic.
Zmiana procesora i pamięci też nie pomaga :-)

Czyli uszkodzenie płyty głównej (który scalak- już nie chce mi
się dochodzić, i tak lutowany a płyta i tak nie moja :-)

Aha, kondensatory wyglądają dobrze :-)

--
Dominik (& kąpany)