Re: Problem z zapisaniem ustawień BIOS

Autor: simon <simw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Jul 2010 - 16:02:56 MET DST

Olek pisze:

> mi to właśnie wygląda na uwaloną kość...
> ustawienia są trzymane w pamięci CMOS, a ta jest na 90% zintegrowana z
> "kością BIOS'u" - tak mi się wydaje
Nigdy w życiu chciałoby się rzec :)
W 99% płyt głównych część ustawień jest zapamięta w pamięci CMOS (tej
którą resetuje sie zresztą zworką) zwykle to oddzielny układ scalony
zintegrowany z zegarem RTC.
Resztę ustawień, takich jak DMI, zapisuję sie również w wydzielonych
obszarach pamięci EEPROM (kości BIOSU) .

--
Pozdro
simon