Jaki tuner TV [wewnętrzny] do kablówki polecacie?

Autor: MaFi <dziękuje_zasp_at_m.pl>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 20:32:37 MET DST

Witam Was!

Stoję przed dylematem zakupu tunera TV, do mojego "nowego" kompa (z
Windowsem 7 64 bit na pokładzie).
Dotychczas używałem (i w sumie byłem zadowolony) dwa tunery AVer-a:
1) od 2000 do 2004 - AVer TV Capture 98/w VCR
2) od 2004 do chwili obecnej - AVer TV GO 007 FM
Niestety do obecnenie posiadanego tunera nie ma sterowników Pod Win7. Więc
muszę kupić coś nowego.

Może być na PCI lub PCI-E (nie wiem co lepsze).
Cena, tak do 250-300 zł to max.
Może mieć radio FM ale nie musi.
Jak najbardziej może być hybrydowy (analog + DVB-T).
Choć marzy mi się aby był w pełni hybrydowy (analogowa kablówka, DVB-T +
satelita + FM, ale xdaje się, że "tak to tylko w Erze" lub za większe
pieniądze).

W AVerach zawsze mnie wkurzało, że zgrywany materiał jest w MPEG2 przez co
zajmuje dużo miejsca na dysku i trzeba go kompresować do DivXa przy pomocy
innych programów. Także fajnie by było gdyby była taka opcja (w programie
dostarczonym przez producenta), choć nie wymagam tego.

Trochę się rozpisałem (za co przepraszam) i z niecierpliwością czekam na
Wasze opinie/porady co wybrać.

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wieczoru/dnia.

--
 -| MaFi |-