Re: WiFi USB udajace dysk?

Autor: Paweł <pawel.neo_at_neostrada.pl>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 19:41:47 MET DST

> Coś mi tu nie gra, jeśli wtykasz to do urządzenia z USB Host to pewnie
> nie jest skomplikowane, ale ramka cyfrowa ?

Większość ramek cyfrowych ma tylko złącze typu Host. Niektóre mają dwa
złącza. To drugie służy do połączenia z PC.
Jeśli więc wetkniesz do ramki cyfrowej pamięć USB gdzie zapisane są
obrazki to automatycznie rozpocznie się pokaz slajdów.
Można pewnymi sposobami "oszukać" taką ramkę i wysyłać do niej pliki
pobierane on-line z serwera.

Paweł