Re: Q6600 kusi mnie, kupić czy nie kupić...?

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 15:58:06 MET DST

On 28 Cze, 15:41, "Dox" <dox...@gazeta.pl> wrote:
> czy jest sens robienia ma ych kroczk w do przodu ? Q6600 nie jest a tak
> pora aj co szybki by si nim zachwyca .

Dox ja staram sie nie zachwycac, ale nie chce zostac ze starym
sprzetem, ale to chyba zjawisko nieuniknione. Za rok wejda pamieci DDR
4 sokety 1666 pod CPu a procesorki beda mialy po 12-16 rdzeni ... itd.
itp.

Chcialbym jakos bezbolesnie i z malymi nakladami finansowymi dokonac
upgrade sprzetu.
Ps. a ten sprzet ktory mam teraz tez zostal kupiony poprzez allegro
jako uzywany ale na gwarancji jeszcze 18 msc i jescze ona mu
zostala...

Ps2. czy musialbym takze zmienic pamieci? Bo te ktore mam chodza na
800 a ten procek chodzi na 1066 Mhz.