Re: Naprawa laptopa HP - wycena z kosmosu

Autor: Paweł B. <botul1979_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 14:24:34 MET DST

W dniu 2010-06-28 12:00, Marcin N pisze:
> Pewne jest więc, że nie skorzystam z ich propozycji. Nie wątpię jednak,
> że sprzęt jest do naprawienia.
> Objawy wskazują na płytę główną. Czy ktoś z Was może mnie nakierować na
> jakiś serwis z GDYNI, który naprawi mi to w rozsądnej cenie?

Ja mogę polecić serwis Meritum z Gdyni [http://www.meritum.gda.pl/], ale
tak ogólnie to jak juz napisano - jeżeli padła płyta główna to musisz
się liczyć z takim kosztem, chyba że wsadzą używaną z gwarancją rozruchową.
Kontakt masz na stronie - zadzwoń, popytaj.

Jest jeszcze serwis na Chrzanowskiego: http://www.serwisgdynia.pl/

W moim przypadku awaria płyty głównej skończyła się zakupem nowego sprzętu.

Pzdr.

--
Paweł B.
botul.pl