Naprawa laptopa HP - wycena z kosmosu

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 12:00:38 MET DST

Witam,

Parę dni temu pisałem, że zepsuł mi się laptop.
Model HP 500 sprzed ponad 3 lat (procesor Pentium M 1.73 GHz, 1 GB RAM, dysk
60 GB).

Laptopik bardzo fajny, ale odmówił posłuszeństwa.

Serwis HP wycenił mi naprawę na ... 1244 zł !!

Gdyby nawet wymienili mi wszystkie bebechy w tym laptopie - to byłoby
taniej.

Pewne jest więc, że nie skorzystam z ich propozycji. Nie wątpię jednak, że
sprzęt jest do naprawienia.
Objawy wskazują na płytę główną. Czy ktoś z Was może mnie nakierować na
jakiś serwis z GDYNI, który naprawi mi to w rozsądnej cenie?