Re: Wzrost temperatury CPU

Autor: kamilk <kamil_wyczysc.to_at_wyczysc.to_wseip.edu.pl>
Data: Sun 20 Jun 2010 - 22:58:34 MET DST

pepey wrote:

> Mam plyte FOXCOMM MCP61SM-AM (taki typ na niej wypisany, natomiast  Bios
> dla niej jak do ACER EM61PM/EM61SM)

A masz pewność, że wrzuciłeś właściwy BIOS do tej płyty?
Bo podejrzewam, że to Ty wrzuciłeś do płyty Foxconna
firmware z Acera by podnieść funkcjonalność.

Niewłaściwa obsługa niektórych rozkazów proca może się w ten sposób
objawiać.
Poza tym procki AMD mają obsługę rozkazów HLT wyłączających nieużywane
obszary rdzenia i wpływające w ten sposób na obniżenie temperatury.
Może tu tkwi problem a może wrzuciłeś nieobsługiwany przez tę płytę
procesor.

Nie chce wyrokować bo nie mam tego mobo prze sobą ale wg. mnie ktoś sknocił
procedurę flashowania BIOS-u (wersja do podobnej ale nie identycznej płyty)