Re: Wzrost temperatury CPU

Autor: pepey <key-pi_at_o2.pl>
Data: Sun 20 Jun 2010 - 19:12:54 MET DST

> 1. wybór możliwie najbardziej "sprawnej" termicznie pasty
> 2. jak najcieńsza równa(!) warstewka pasty nałożona na procesor

dziekuje, ale wiedze tu opisana mam od lat.
Mam plyte FOXCOMM MCP61SM-AM (taki typ na niej wypisany, natomiast Bios dla
niej jak do ACER EM61PM/EM61SM) z komputera Bell Packarda. Nigdzie nie moge
odnalezc w necie dokumentacji do niej. Pinow przelaczalnych na niej poza
resetem niema. Styk radiatora i procesora bdb - wiele lat pracowaly tak w
innej plycie - nie w tym rzecz. Poprostu temperatura wzrasta wewnatrz procka
(na diodzie - tak mowi Everest) szybciej niz migracja ciepla na powierzchnie
radiatora - minute, dwie.
W bios nie widze mozliwosci obnizenia czestotliwosci taktowania - jest
niewidoczna, a moze sie myle, w kazdym razie nie odnalazlem.