Re: Jak zainstalować XP na nettopie NTT L700p?

Autor: Marcin <mardrech_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Jun 2010 - 20:50:34 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:hvbdqm$i0m$1@inews.gazeta.pl...

> Jakiego "lapka"? Po co rozkręcać?
> Ostatnio sadzałem Windę na bezsystemowym nettopie, tyleże z serii eBox. W
> pudełku musi być płytka ze sterownikami, a na niej również instrukcja w
> pdf-ie, gdzie z pewnością jest opisany sposób wyboru medium bootującego i
> wejścia do setupu. Sama instalacja (z CD-ROM-u USB) niczym się nie różni
> od instalacji na "normalnym" komputerze, w moim przypadku obyło się nawet
> bez podawania sterowników SATA z dyskietki.
> Na początek proponuję powciskać w czasie startu standardowe klawisze (DEL,
> [...]

Jeśli nie trafiłem dobrze w tematatykę grupy to przepraszam.
Po postach widzę, że "strasznie" naruszyłem zasady.

A konkretniej:
Płytki ze sterownikami niet.
Instrukcji niet.
Przy starcie naciskałem różne kombinacje klawiszy. Widać nie te co trzeba.
Postaram się jeszcze stworzyć startowego USB z instalką XP. Może poprzednio
coś
sknociłem.

Dzięki za wszystko. Zamykam temat.

Pozdrawiam,