Re: Jak zainstalować XP na nettopie NTT L700p?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 16 Jun 2010 - 22:56:46 MET DST

"LeP" napisał:

> Jeśli do instalacji oprogramowania trzeba rozkręcić lapka;)

Jakiego "lapka"? Po co rozkręcać?
Ostatnio sadzałem Windę na bezsystemowym nettopie, tyleże z serii eBox. W
pudełku musi być płytka ze sterownikami, a na niej również instrukcja w
pdf-ie, gdzie z pewnością jest opisany sposób wyboru medium bootującego i
wejścia do setupu. Sama instalacja (z CD-ROM-u USB) niczym się nie różni od
instalacji na "normalnym" komputerze, w moim przypadku obyło się nawet bez
podawania sterowników SATA z dyskietki.
Na początek proponuję powciskać w czasie startu standardowe klawisze (DEL,
ESC, funkcyjne), a jeśli wszystko zawiedzie, zajrzeć jednak do instrukcji.

JoteR

PS. Co Wy z tym rozkręcaniem? Co by to miało pomóc w instalacji Windy? ? Co
prawda do mojego eBoxa był dołączony sześciokątny kluczyk do odkręcenia
boków obudowy, ale człowiek z wiekiem robi się leniwy i w końcu nawet nie
zajrzałem mu "pod maskie".