Re: Total Commander - zapamiętywanie lokalizacji sieciowych

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Thu 17 Jun 2010 - 13:30:40 MET DST

W dniu 2010-06-17 13:29, A. pisze:
> Tak mam zamapowane pewne ścieżki które mają przyporządkowane litery i
> mam je na pasku. Ale nie o to chodzi! Chodzi o przywołanie (wejście) w
> ostatnio wybraną lokalizację sieciową, jakiś podkatalog w podkatalogu.
> Dajmy na to mam zamapowany dysk E kompa nr 1 na kompie nr 2 jako O:
> czyli na kompie nr 2 dysk 'O:' to jest: \\komp1\dysk E\
> A ja wchodzę jeszcze tak: \\komp1\dysk E\dokumenty\Word\dane\klienci\
> i właśnie o to chodzi żeby po ponownym przyciśnięciu przycisku
> 'Otoczenie sieciowe' czyli w Commanderze: '\'
> przywołał CAŁĄ poprzednią ścieżkę sieciową a nie wyświetlał otoczenia
> [...]

1) nad lista plikow sa z prawej strony dwa male guziczki - jeden z
gwiazdka, drugi ze strzalka w dol; ten drugi pozwala na wybranie
katalogu, ktory byl niedawno otwarty (z historii)
2) mozesz wybrany katalog dodac do listy ulubionych katalogow w tym
guziku z gwiazdka i stamtad go potem przywrocic
3) mozesz wybrany katalog dodac do toolbara z guzikami u samej gory
poprzez zwykle przeciagniecie katalogu na ten pasek i potem stamtad sie
go otwiera
4) sa pewnie jeszcze inne metody

--
GAD Zombie