Re: Total Commander - zapamiętywanie lokalizacji sieciowych

Autor: A. <robin2512WYWAL.TO_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Jun 2010 - 13:29:07 MET DST

W dniu 2010-06-17 11:55, Jan Kowalski pisze:
> 1. NTG.

Okey, możesz podać jaka będzie TG ?

> 2. Na górze nie masz włączonych guzików oznaczajacych poszczególne
> napędy/partycje? Powinna się tam pojawić ikonka nowego dysku, zdaje się O:
> czy tam 0:. Do wybrania prawdopodobnie z Alt+F1/F2 i wciśnięcia odpowiedniej
> literki/cyferki.

Tak mam zamapowane pewne ścieżki które mają przyporządkowane litery i
mam je na pasku. Ale nie o to chodzi! Chodzi o przywołanie (wejście) w
ostatnio wybraną lokalizację sieciową, jakiś podkatalog w podkatalogu.
Dajmy na to mam zamapowany dysk E kompa nr 1 na kompie nr 2 jako O:
czyli na kompie nr 2 dysk 'O:' to jest: \\komp1\dysk E\
A ja wchodzę jeszcze tak: \\komp1\dysk E\dokumenty\Word\dane\klienci\
i właśnie o to chodzi żeby po ponownym przyciśnięciu przycisku
'Otoczenie sieciowe' czyli w Commanderze: '\'
przywołał CAŁĄ poprzednią ścieżkę sieciową a nie wyświetlał otoczenia
sieciowego z wszystkimi kompami.
Prościej nie potrafię wyjaśnić.

A.