Re: no more WD! [narzekanie]

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Sat 12 Jun 2010 - 19:44:30 MET DST

> Użytkownik "Sergiusz Rozanski"

> 16GB to taka 1 karta CF co ją potrafię zapełnić aparatem w kilka dni, a jak
> jest jakiś event to w popołudnie, więc propozycja takiego odyskowania domowego
> kompa jest lekko mówiąc śmieszna. Co do serwerów to np wal-backup pgsql za
> kilka h pracy ma 18GB, no ale on nie wymaga speeda więc go trzymam na
> talerzach
> w przeciwieństwie do db co ma niemierzalną liczbę obrotów, bo się nie kręci :)

Po tym co napisales mam rozumiec ze nie korzystasz juz z komputera w
tradycyjnym znaczeniu tego slowa. Nie masz wiec obudowy z zasilaczem,
plyty glwnej i procesora, pamieci operacyjnej i oczywiscie dysku w znanej
dotad obudowie. Masz za to jakies urzadzenie do ktorego podlaczony jest
monitor i do ktorego wkladasz karte CF z systemem operacyjnym i to jest
twoj "komputer" Czy tak? Jesli nie, to zupelnie nie wiem po co twoj wywod
jak wyzej. Co do tego ze ja korzystam z dysku 18 GB ma to ze ty zapisujesz
18 GB informacji w 10 / 26 / 60 godzin? Zupelnie nie rozumiem. Napisz mi
jeszcze ze masz telefon w techologi 5G bo taki jest ci niezbedny i nie masz
pojecia jak moga na tym swiecie funcjonowac jeszcze ludzie korzystajacy
z Noki 3100 ktora nie ma aparatu i radia. A tak w ogole to co to za ludzie
ktorzy np. w ogole nie maja telefonu komorkowego.
AM